Als gevolg van de maatregelen die de regering genomen heeft in het kader van het coronavirus COVID-19 heeft de firma Van Hirtum zich met grote zorgvuldigheid aan de situatie aangepast.

Wij wensen onze klanten en partners er van te verzekeren dat we alles doen wat mogelijk is om een veilige werkomgeving te verzorgen voor onze medewerkers en toch bedrijfscontinuïteit te waarborgen. De gezondheid van onze medewerkers, onze partners en onze klanten is onze hoogste prioriteit.

Om die redenen hebben we een aantal maatregelen genomen:

Interne maatregelen

  • Klanten zijn steeds welkom in onze showroom maar dienen de nodige afstand te bewaren en maximum met 2 personen aanwezig te zijn.
  • Er mogen maximum 3 verschillende klanten tegelijk aanwezig zijn.
  • We raden klanten aan steeds een afspraak te maken zodat wij u op een vlotte manier kunnen bedienen.

Bezoek van onze vertegenwoordigers

  • Bij een bezoek van onze vertegenwoordigers vragen wij u de nodige afstand te bewaren. Eveneens vragen we ook een mondmasker te dragen en het aantal personen die aanwezig zijn te beperken.

Herstellingen en plaatsingen

  • Wanneer onze medewerkers bij u werkzaamheden komen uitvoeren vragen we u om de nodige afstand te bewaren en het aantal aanwezige personen tot het minimum te beperken.
  • Ook zullen onze medewerkers steeds een mondmasker dragen.

Leveringstermijnen

  • Ook wij zijn afhankelijk van onze leveranciers.
    Alhoewel wij en onze partners er alles aan doen om de leveringstermijnen op een normaal niveau te houden kan het gebeuren dat leveringen, plaatsing of herstellingen vertraging oplopen.
 

Voor een afspraak kan u terecht op 03/410.12.20, via info@vanhirtum.be of via het afsprakenformulier op deze website 

Wij volgen de situatie op en passen onze werkwijze aan indien dit nodig blijkt om uw en onze veiligheid te garanderen.